суботу, 9 вересня 2017 р.

Хочем бути дужими, всі зі спортом дружимо!

Хочем бути дужими, всі зі спортом дружимо!


В рамках Всесвітнього дня здоров’я в Мануйлівському НВК пройшов День спорту для учнів 1-11 класів. Свято почалося із загального шикування на подвір’ї школи. До учнів із вступним словом звернулася заступник директора школи з навчально-виховної роботи Н. В. Бузько , яка привітала хлопців та дівчат, побажала їм здоров’я та успіхів у навчанні та спорті.

Організатороми Дня спорту стали вчитель фізичної культури О. О. Кудряченко та організатор виховної роботи НВК Ю. М. Ліпін. Свято «День здоров’я та спорту» включало в себе багато цікавого, веселого та спортивного! Свято ділилось на п’ять станцій, такі як: «Ерудити», «Мозок Коломбо», «Творча фантазія», «Світлофор», і нарешті спортивна, котрі за завданням вчителя треба було пройти. На кожні станції дітей очікували вчителі із завданнями. В рамках дня спорту в НВК пройшов загальношкільний урок здоров’я на тему « Здоров’я дитини –багатство родини! Здоров’я народу – багатство країни!», тренінгове заняття з психологом НВК О. М. Грузін на тему «Здоров'я – цінність нашого життя», конкурс малюнків «Здоров’я очима дітей» та акція-флешмоб «Бігуни» крос навколо школи за здоровий спосіб життя. Спортивні змагання та конкурси дали учням можливість показати свою спритність, швидкість, кмітливість. Переможців нагородили грамотами. Всі учні і педагоги отримали заряд бадьорості та енергії.







Немає коментарів:

Дописати коментар