ВИХОВАТЕЛЮ ДИТСАДКА


Індивідуальний підхід до дитини в ДНЗ Шик Л.А


Назва: Індивідуальний підхід до дитини в ДНЗ 
Автор: Шик Л.А 
Рік: 2011 
Сторінок: 176 
Формат|Якість: pdf з можливістю копіювання тексту 
Розмір: 30 мб 

У посібнику визначені основні шляхи реалізації індивідуального підходу до дитини в умовах дошкільного навчального закладу (характеристика теоретичних засад, орієнтири облаштування розвивального середовища), запропоновані деякі організаційно-методичні аспекти розв’язання проблеми. Пропонуються матеріали для розроблення в практиці дошкільного виховання планів індивідуального розвитку дитини. 
Посібник стане в пригоді вихователям дошкільних навчальних закладів, методистам, батькам. 

Джерело: http://www.twirpx.com/file/902364/  (завантаження після реєстрації)



Теорія і практика формування дитячого колективу

Книга стане в пригоді тим, хто організовує дозвілля дітей 3–10 років у сім’ї, дитячому садку і початковій школі.
Шановні вихователі дитячих садків, учителі початкової школи, практичні психологи, батьки! Ця книга написана для вас. У ній наведено теоретичні аспекти становлення дитячого колективу та розвитку особистості дитини в ньому; сценарії свят, ігри, колективні творчі справи, які допоможуть організувати знайомство в колективі дітей і покращити взаємовідносини в ньому; плани виховної роботи, методики вивчення стану розвитку дитячого колективу та особливостей спілкування дітей у ньому.



Я зростаю допитливим: молодший дошкільний вік. Сфера «Культура»




Я зростаю допитливим: молодший дошкільний вік. Сфера «Культура» /Упоряд. В. Л. Сухар. — Х.: Вид-во «Ранок», 2011. —192 с. — (Дошкільна освіта).
Навчально-виховна робота з дітьми дошкільного віку має на меті всебічний розвиток кожного малюка, формування дитини як особистості, адаптованої до умов навколишнього середовища.
Згідно з чинною навчальною програмою МОН України «Я у Світі» (Київ: Світич, 2008) педагогічна діяльність вихователів дитячого дошкільного закладу повинна бути спрямована на розв’язання цього пріоритетного завдання. Програма «Я у Світі» як основний нормативний документ передбачає розвиток дошкільника шляхом освоєння ним чотирьох основних сфер життєдіяльності — «Природа», «Культура», «Люди» та «Я Сам».
Важливе місце в цій роботі посідає ознайомлення дітей зі сферою «Культура», зокрема її основними формами — тобто духовною (мова, мистецтво, виховання) та матеріальною (предметний світ, твори мистецтва, технічні досягнення сучасного суспільства).
Педагогічна діяльність вихователя ДНЗ зі сфери «Культура» тісно пов’язана з формуванням у дітей екологічної культури, розвитком у них свідомого ставлення до предметного довкілля, творів мистецтва, які є важливими й необхідними для людини, із формуванням у малюків практичних умінь, спрямованих на те, щоб вони уміли створювати власноруч якусь корисну та привабливу річ (виріб, малюнок, аплікацію) і раділи результатам своєї маленької праці (практична діяльність та емоційне сприйняття предметного світу).
Повноцінний фізичний розвиток дошкільнят так само не може здійснюватися у відриві від предметного й культурно-соціального середовища, адже багато ігор і вправ неможливі без необхідних ігрових атрибутів, а народні рухливі ігри, танці, хороводи є важливим складником національних традицій. Таким чином, збагачення вражень дитини про мистецтво, гру та світ речей передбачає розвиток усіх семи форм її активності, обумовлених програмою: фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної, пізнавальної, мовленнєвої, художньо-естетичної та креативної.
Пропонований посібник допоможе вихователям дитячих садочків і педагогам інших дошкільних закладів здійснювати плідну роботу в цьому напрямку. У книзі подано рекомендації щодо календарного тематичного планування роботи з дітьми дошкільного віку (3—5 років) за сферою життєдіяльності «Культура», а також практичний матеріал, що може бути використаний під час проведення навчально-ігрових занять. Посібник містить різноманітні форми роботи з дошкільниками: колективні та індивідуальні ігри (дидактичні, логіко-математичні, рухливі, мовленнєві, ігри-роздуми тощо), досліди та спостереження, бесіди, комплекси фізичних вправ, етюди й фізкультхвилинки, образотворчі завдання тощо.
Сподіваємось, що ця книга стане в пригоді багатьом педагогічним працівникам ДНЗ і допоможе їм познайомити малюків із предметним довкіллям, а також із чарівним та неповторним світом літератури, живопису й музичного мистецтва, навчити їх культури спілкування та дбайливого ставлення до духовних і матеріальних надбань нашого народу.

Немає коментарів:

Дописати коментар